Jak korzystać z BIP
Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) to urzędowy publikator teleinformatyczny służący powszechnemu udostępnianiu informacji publicznej. Podmiotową stronę BIP musi prowadzić m.in. każdy organ władzy publicznej, urząd oraz instytucja publiczna w Polsce. Informacje o sprawach publicznych posiadane przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież publikowane są na stronie podmiotowej BIP, prowadzonej przez nas w adresie: https://mzgmchodziez.naszaplacowka.pl/bip/ i można do niego zajrzeć także ze strony WWW naszej jednostki, po naciśnięciu na przycisk <BIP>.
Obecna strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież funkcjonuje od 14 września 2020r. Dokumenty z okresu 3 czerwca 2014r. do 13 września 2020r. wyświetlone są jako „Archiwum strony BIP” na stronie głównej podmiotowego BIP.
W górnej części strony BIP znajduje się:
- logo BIP wraz z linkiem do strony głównej BIP www.bip.gov.pl
- nazwa podmiotu prowadzącego podmiotową stronę BIP
- okno wyszukiwarki kontekstowej pozwalające na dotarcie do szukanej informacji po podaniu wyrazu (lub jego części) wchodzącego w skład szukanego tekstu.
Ta część biuletynu jest zawsze widoczna i identyczna na stronie głównej oraz na każdej podstronie BIP.
Zakres publikowanych informacji prezentuje menu po lewej stronie podzielone na dwie główne kategorie: menu podmiotowe i menu przedmiotowe. Poniżej w trzeciej części znajdują się informacje związane z funkcjonowaniem BIP, redakcją BIP, mapa serwisu dla ułatwienia nawigacji po rozbudowanym (ze względu na ogromną ilość informacji) menu.
Elementy menu podmiotowego i przedmiotowego prowadzą bezpośrednio do treści informacyjnych opublikowanych w BIP. Aby wyświetlić treść informacji publicznej na podstronie - należy kliknąć na wybranej pozycji menu.
Nie wszystkie informacje publiczne, dotyczące naszej jednostki, można znaleźć w niniejszym publikatorze teleinformatycznym ponieważ BIP jest aktualnie tworzony; wprowadzenie tak wielkiej ilości informacji wymaga ogromnego nakładu pracy i czasu - jest ona i będzie nadal wprowadzana.
Informacje publiczne nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z dnia 8 października 2001r.) mogą być udostępnione na wniosek.
Pozostając w przekonaniu, że niniejszy Biuletyn ułatwi Państwu dostęp do informacji publicznych dotyczących naszej jednostki, zapraszamy do jego użytkowania.
Chętnie poznamy Państwa opinie na temat korzystania z informacji w nim zawartych - wszelkie uwagi, czy sugestie prosimy kierować na adres Redakcji Biuletynu: sekretariat@mzgm.chodziez.pl
Informacje
Dominika Maćkowiak
Dominika Maćkowiak
Dominika Maćkowiak