Struktura organizacyjna
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ
- Zadania MZGM realizują następujące komórki organizacyjne:
- Dyrektor
- Dział ds. technicznych i eksploatacji oraz wspólnot mieszkaniowych (ST), w którym wyodrębnia się co najmniej następujące stanowiska:
- ds. technicznych (2 stanowiska),
- ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych
- Stanowisko ds. gospodarowania zasobem (SG)
- Stanowisko ds. administracyjnych (SA)
- Dział finansowo-windykacyjny (FW), w którym wyodrębnia się, co najmniej następujące stanowiska:
- ds. księgowości budżetowej i środków trwałych,
- ds. czynszów i rozliczeń,
- ds. windykacji
- Kierownikiem działu finansowo – windykacyjnego jest Główny księgowy.
- Kierownikiem działu ds. technicznych i eksploatacji oraz wspólnot mieszkaniowych jest Kierownik ds. technicznych.
- Stanowisko ds. gospodarowania zasobem i ds. administracyjnych są stanowiskami samodzielnymi.
- Dyrektorowi bezpośrednio podlegają:
- Główny księgowy,
- Kierownik ds. technicznych,
- Pracownik ds. gospodarowania zasobem,
- Pracownik ds. administracyjnych.
- W MZGM zatrudnieni są pracownicy obsługi:
- pracownik(cy) gospodarczy
- pomoc biurowa