Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież

Młyńska 3, 64-800 Chodzież

 

Zarządzenie nr 11/2021

Zarządzenie  nr  11 /2021

Dyrektora  Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież

z dnia 24 maja 2021r.

 

w  sprawie  zmiany regulaminu organizacyjnego Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież

 

Na podstawie § 7 uchwały  nr XLV/386/2014  Rady Miejskiej w Chodzieży  z dnia 27 marca 2014 r.  w sprawie nadania  Statutu Mieszkaniowemu Zasobowi Gminy Miejskiej Chodzież

zarządzam co następuje:

 

§ 1. Dokonuje się zmiany „Regulaminu organizacyjnego Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież” stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 33/2019 Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z dnia 2 grudnia 2019 r w sprawie regulaminu organizacyjnego Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież, w sposób następujący:

  1.  § 12 regulaminu otrzymuje następujące nowe brzmienie:

„§ 12. Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. administracyjnych w szczególności należy:

  1. Prowadzenie ogółu spraw kadrowych, w tym :
  1. wykonywanie czynności związanych z naborem i zatrudnianiem pracowników,
  2. prowadzenie akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej,
  3. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych związanych ze stosunkiem pracy,
  4. sporządzanie dokumentacji związanej z ustaniem stosunku pracy,
  5. sporządzanie planu urlopów i kontrola przestrzegania;
  6. rozliczanie czasu pracy pracowników,
  7. koordynowanie prac i przygotowanie dokumentów związanych z dokonywaniem ocen kwalifikacyjnych pracowników,
  8. opracowywanie planów szkoleń oraz organizowanie szkoleń pracowników,
  9. prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników; 
  10. organizowanie stażów, praktyk w jednostce;
  11. prowadzenie całokształtu zagadnień związanych ze sprawami socjalnymi pracowników;
  12. prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w służbowe telefony komórkowe,  przygotowanie umów na dojazdy;
  13. obsługa programu UNICAP - Kadry,
  14. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
  1. Prowadzenie obsługi zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
  2. Prowadzenie obsługi administracyjno – gospodarczej, w tym:
  1. obsługa sekretariatu, przyjmowanie interesantów i organizowanie spotkań Dyrektora,
  2. obsługa centrali telefonicznej i korespondencji elektronicznej, nadzór nad funkcjonowaniem i modyfikacją strony internetowej,
  3. prowadzenie rejestru pism wpływających i wychodzących z MZGM oraz innych spraw kancelaryjnych,
  4. prowadzenie rejestrów:
    •  zarządzeń wewnętrznych,
    •  rejestr skarg i wniosków,
    • rejestr kontroli zewnętrznych,
    • rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
    • rejestru delegacji służbowych;
    • przechowywanie aktów prawnych prawa miejscowego dotyczących jednostki,
  5. przygotowanie i realizacja zamówień na dostawy i usługi w rozdziale 70004, w tym sporządzanie projektów umów, 
  6. bieżąca kontrola wydatków na poszczególnych paragrafach, kontrola merytoryczna dowodów i prowadzenie zaangażowania wydatków w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy,
  7. zaopatrzenie jednostki w meble, sprzęt komputerowy, inne środki techniczne oraz materiały biurowe, druki, prasę; 
  8. nadzór nad utrzymaniem bezpieczeństwa, porządku i czystości w pomieszczeniach jednostki oraz w jego otoczeniu; 
  9. nadzór i koordynacja nad prowadzeniem składnicy akt oraz obsługi  dokumentacji archiwalnej MZGM;
  10. koordynacja procesu administrowania siecią komputerową jednostki  koordynacja użytkowania sprzętu komputerowego; analizowanie potrzeb w zakresie systemów informatycznych; 
  11. aktualizacja strony internetowej MZGM oraz BIP;
  12. koordynacja procesu zarządzania danymi osobowymi i ścisła współpraca z inspektorem ds. RODO, gromadzenie dokumentacji procedur w zakresie RODO, prowadzenie ewidencji osób  upoważnionych do przetwarzania danych.
  13. wykonywanie czynności zastrzeżonych dla koordynatora dostępności;
  14. wykonywanie czynności  zastrzeżonych dla koordynatora kontroli zarządczej.
  1. Prowadzenie ogółu  spraw dotyczących zamówień publicznych:
  1. koordynacja prac MZGM w zakresie zamówień publicznych oraz prowadzenie konsultacji i doradztwa,
  2. przygotowywanie pism i dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami w sprawie zamówień publicznych, na dostawy, usługi i roboty budowlane związane z utrzymaniem zasobu w stanie niepogorszonym, w tym ogłoszeń o wszczęciu postępowania, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności:
  • przygotowywanie i rejestrowanie wniosków o zamówienie publiczne,
  • określenie trybu przygotowywanego postępowania,
  • opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • przygotowywanie propozycji składu komisji przetargowych,
  • przygotowywanie zarządzeń wewnętrznych w sprawie prowadzonych postępowań,
  • przygotowywanie wszystkich pism i dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami w  zakresie niezastrzeżonym dla komisji przetargowej;
  1. prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  2. prowadzenie rejestrów zamówień publicznych,
  3. sporządzanie planu oraz sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  1. Przygotowanie projektów regulaminów wewnętrznych dotyczących stanowiska pracy np. regulaminu pracy, wynagradzania, instrukcji archiwalnej, ZFŚŚ, zamówień publicznych oraz ich aktualizacji”.

 

  1. W § 13 pkt 1 regulaminu, po literze k) dodaje się literę l) i literę ł) o następującym brzmieniu:

„l) Prowadzenie ogółu spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników: obsługa programu UNICAP - Płace, sporządzanie zaangażowania wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczenie wynagrodzeń z pracownikami, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi podmiotami, sporządzanie niezbędnych deklaracji i sprawozdań w tym zakresie.

ł) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego MZGM”.

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia  powierza się  pracownikowi ds. administracyjnych.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązująca od 1 czerwca  2021 r.

 

 

 

Dyrektor

Mieszkaniowego Zasobu

Gminy Miejskiej  Chodzież

 

/-/ Iwona Szmyt

Załączniki:

Zarządzenie nr 11/2021

Utworzono dnia 18.06.2021, 10:19

Informacje

Liczba wyświetleń: 174
Utworzono dnia: 18.06.2021
Dokument wprowadził:
Dominika Maćkowiak
Dokument opublikował:
Dominika Maćkowiak
Dokument wytworzył:
Iwona Szmyt

Historia publikacji

  • 18.06.2021 10:19, Administrator
    Dodanie załącznika: Zarządzenie nr 11/2021
  • 18.06.2021 10:18, Administrator
    Dodanie dokumentu: Zarządzenie nr 11/2021