Nabór - podinspektor ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych
Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież
ul. Młyńska 3; 64-800 Chodzież; tel. 67 28-20-322; NIP – 607-00-38-815
e-mail: sekretariat@mzgm.chodziez.pl www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl
Chodzież, dnia 08.12.2021r.
SA.110.4.2021
DYREKTOR MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ
ZATRUDNI NA UMOWĘ NA ZASTĘPSTWO, NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA
NA STANOWISKO:
DS. EKSPLOATACJI I OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
- Określenie stanowiska: podinspektor
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia kwalifikujący do wykonywania obowiązków na określonym stanowisku pracy,
- wykształcenie: średnie i co najmniej 2-letni staż pracy w zawodzie lub wykształcenie wyższe,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a w szczególności: ustawy Kodeks cywilnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane;
- biegła znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
- umiejętność dobrej organizacji pracy i działania pod presją czasu, odporność na stres;
- systematyczność, obowiązkowość, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista.
- Zakres obowiązków:
Prowadzenie oraz kontrola ogółu spraw związanych z bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych i użytkowych w zarządzie MZGM, w szczególności:
- zabezpieczenie dostaw mediów do budynków i lokali, nadzorowanie dostaw, zapewnienie odłączenia dostaw mediów do budynków przeznaczonych na sprzedaż lub do rozbiórki,
- ustalanie terminów, zapewnienie i koordynowanie odczytów liczników/podzielników zużycia energii (wody, ciepła) i odprowadzenia ścieków, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczenia zużycia wg poszczególnych najemców;
- zlecanie montażu, legalizacji i wymiany wodomierzy oraz innych liczników, zlecanie okresowych przeglądów urządzeń pomiarowych oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji;
- Prowadzenie spraw w zakresie utrzymania porządku i czystości w szczególności:
- zapewnienie odpowiedniej liczby i wielkości pojemników do przechowywania i segregacji nieczystości stałych; monitorowanie prawidłowości wywozu nieczystości stałych,
- sporządzanie i przekazywanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- zapewnienie prawidłowego utrzymania zieleni oraz zapewnienie odśnieżania budynków, występowanie o wyrażenie zgody na wycinkę drzew na terenach zarządzanych przez MZGM,
- zapewnienie usług deratyzacji i dezynfekcji, dezynsekcji;
- prowadzenie obsługi najemców, lokatorów w zakresie spraw związanych z opróżnianiem lokali, zapewnienie wywozu porzuconych przedmiotów oraz pozostawionych nieczystości w opuszczonych lokalach oraz na częściach wspólnych;
- Uczestniczenie w przygotowaniu postępowań na wyłonienie wykonawców usług oraz opisu przedmiotu zamówienia, kontrola umów i wydatków związanych z eksploatacją zasobów.
Prowadzenie i kontrola ogółu spraw dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych, w których Gmina ma udział, w szczególności:
- reprezentowanie Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież na zebraniach wspólnot mieszkaniowych w granicach udzielonego pełnomocnictwa; sprawowanie nadzoru nad prawidłowością i zgodnością z prawem podejmowanych uchwał wspólnot mieszkaniowych, inicjowanie spraw wymagających podjęcia uchwał przez wspólnoty mieszkaniowe, bieżąca współpraca z zarządcami;
- monitorowanie prawidłowości naliczania i rozliczania przez zarządców wspólnot mieszkaniowych pobranych zaliczek;
- prowadzenie ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych w których gmina ma udział;
- przygotowanie dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych, przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów od wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie odrębnych teczek dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
- analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia udziału Gminy we wspólnotach mieszkaniowych, wstępna kontrola merytoryczna wydatków na utrzymanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych, w których gmina ma udział,
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: na zastępstwo, 1 etat,
- Miejsce pracy: MZGM ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież,
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie i na terenie administrowanym przez MZGM,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV (życiorys),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz nabyte umiejętności, uprawnienia, ukończone kursy i szkolenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby naboru na ww. stanowisko.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych /tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn.zm./”.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 22 grudnia 2021 r. w sekretariacie Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież, ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież lub przesłać za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowisko ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych”.
Kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, zostaną powiadomieni pisemnie. Jednocześnie kandydatom nie spełniającym wymagań formalnych, zostaną zwrócone dokumenty aplikacyjne.
Nabór odbędzie się w dwóch etapach:
I etap polegający na analizie formalnej dokumentów,
II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu.
Dodatkowych informacji udziela Marta Michałek podinspektor ds. administracyjnych tel. 672820322
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, zgodnie z wymogiem ustawowym. Nie podanie wymaganych danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w naborze, zawarcia stosunku pracy lub nieskorzystanie z przysługujących uprawnień – jeśli podanie danych warunkuje ustalenie tych uprawnień.
- Administratorem danych osobowych jest Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież - siedziba: 64-800 Chodzież, ul. Młyńska 3.
- Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: sekretariat@mzgm.chodziez.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@mzgm.chodziez.pl
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procedury naboru, na podstawie dobrowolnej i świadomej zgody. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 7 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz c RODO.
- Podane dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie obowiązującego prawa.
- Okres przechowywania danych osobowych: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do organizacji i przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy licząc od daty ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w których dyrektor jednostki ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Po upływie tego terminu wszystkie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. MZGM nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.
- Posiada Pani/ Pan prawo do: żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy o pracę.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dyrektor
Mieszkaniowego Zasobu
Gminy Miejskiej Chodzież
/-/ Iwona Szmyt
Informacje
Marta Michałek
Marta Michałek