Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież

Młyńska 3, 64-800 Chodzież

 

Nabór - podinspektor ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież

ul. Młyńska 3; 64-800 Chodzież;  tel. 67 28-20-322;  NIP – 607-00-38-815

e-mail: sekretariat@mzgm.chodziez.pl                 www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl

 

Chodzież, dnia 08.12.2021r.

SA.110.4.2021

DYREKTOR MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ

ZATRUDNI NA UMOWĘ NA ZASTĘPSTWO, NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA

NA STANOWISKO:

DS. EKSPLOATACJI I OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

 

  1. Określenie stanowiska: podinspektor
  2. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia kwalifikujący do wykonywania obowiązków na określonym stanowisku pracy,
  5. wykształcenie: średnie i co najmniej 2-letni staż pracy w zawodzie lub wykształcenie wyższe,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, a w szczególności:  ustawy Kodeks cywilnego,  ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,  ustawy o własności lokali, ustawy o samorządzie gminnym,  ustawy prawo budowlane;
  2. biegła znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  3. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,

 

  1. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
  1. umiejętność dobrej organizacji pracy i działania pod presją czasu, odporność na stres;
  2. systematyczność, obowiązkowość, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. dyspozycyjność,
  5. wysoka kultura osobista.

 

  1. Zakres obowiązków:

       Prowadzenie oraz kontrola ogółu spraw związanych z  bieżącą eksploatacją  zasobów mieszkaniowych i użytkowych w zarządzie MZGM, w  szczególności:

  1. zabezpieczenie dostaw mediów do budynków i lokali, nadzorowanie dostaw, zapewnienie odłączenia dostaw mediów do budynków przeznaczonych na sprzedaż lub do rozbiórki,
  2. ustalanie terminów, zapewnienie i koordynowanie odczytów liczników/podzielników  zużycia energii (wody, ciepła) i odprowadzenia ścieków, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczenia zużycia wg poszczególnych najemców;
  3. zlecanie montażu, legalizacji i wymiany wodomierzy oraz innych liczników, zlecanie okresowych przeglądów urządzeń pomiarowych oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji;
  4. Prowadzenie spraw w zakresie utrzymania porządku i czystości  w szczególności:
  1. zapewnienie odpowiedniej liczby i wielkości pojemników do przechowywania  i segregacji nieczystości stałych; monitorowanie  prawidłowości wywozu nieczystości stałych,
  2. sporządzanie i przekazywanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  3. zapewnienie prawidłowego utrzymania zieleni oraz zapewnienie odśnieżania budynków, występowanie o wyrażenie zgody na wycinkę drzew na terenach zarządzanych przez MZGM, 
  4. zapewnienie usług  deratyzacji i dezynfekcji, dezynsekcji;
  5.  prowadzenie obsługi najemców, lokatorów w zakresie spraw związanych z opróżnianiem lokali, zapewnienie wywozu porzuconych przedmiotów oraz pozostawionych nieczystości w opuszczonych lokalach oraz na częściach wspólnych;
  1. Uczestniczenie w przygotowaniu  postępowań na wyłonienie wykonawców usług oraz opisu przedmiotu zamówienia, kontrola umów  i wydatków związanych z eksploatacją zasobów.

 

       Prowadzenie i kontrola ogółu spraw dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych, w których Gmina ma udział, w szczególności:

  1. reprezentowanie Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież na zebraniach wspólnot mieszkaniowych w granicach udzielonego pełnomocnictwa; sprawowanie nadzoru nad prawidłowością i zgodnością z prawem podejmowanych uchwał wspólnot mieszkaniowych, inicjowanie spraw wymagających podjęcia uchwał przez wspólnoty mieszkaniowe, bieżąca współpraca z zarządcami;
  2. monitorowanie prawidłowości naliczania i rozliczania przez zarządców wspólnot mieszkaniowych pobranych zaliczek;
  3. prowadzenie ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych w których gmina ma udział;
  4. przygotowanie dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych, przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów od wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie odrębnych teczek dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
  5. analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia udziału Gminy we wspólnotach mieszkaniowych, wstępna kontrola merytoryczna wydatków na utrzymanie części wspólnych w budynkach mieszkalnych,  w których gmina ma udział,

 

  1. Warunki pracy:
  1. Wymiar czasu pracy: na zastępstwo, 1 etat,
  2. Miejsce pracy: MZGM ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież,
  3. Praca  administracyjno-biurowa w siedzibie i na terenie administrowanym przez MZGM,
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
  5. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas  usprawiedliwionej nieobecności  pracownika  zatrudnionego na stanowisku ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. CV (życiorys),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz nabyte umiejętności, uprawnienia, ukończone kursy i szkolenia,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  2. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowanej opinii,
  4. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby  naboru na ww. stanowisko.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych /tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn.zm./”.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne  należy  składać do dnia 22 grudnia 2021 r. w sekretariacie Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież, ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież lub przesłać za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowisko ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych”.

Kandydaci, którzy nie spełnili wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,  zostaną powiadomieni pisemnie. Jednocześnie kandydatom nie spełniającym wymagań formalnych, zostaną zwrócone dokumenty aplikacyjne.

Nabór odbędzie się w dwóch etapach:

I etap polegający na analizie formalnej dokumentów,

II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.

Osoby,  które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu.

Dodatkowych informacji udziela Marta Michałek  podinspektor ds. administracyjnych tel. 672820322  

 

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu       Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, zgodnie z wymogiem ustawowym. Nie podanie wymaganych danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w naborze, zawarcia stosunku pracy lub nieskorzystanie z przysługujących uprawnień – jeśli podanie danych warunkuje ustalenie tych uprawnień.

  1. Administratorem danych osobowych jest Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież - siedziba: 64-800 Chodzież, ul. Młyńska 3.
  2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: sekretariat@mzgm.chodziez.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@mzgm.chodziez.pl
  4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procedury naboru, na podstawie dobrowolnej i świadomej zgody. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 7 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz c RODO.
  5. Podane dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie obowiązującego prawa.
  6. Okres przechowywania danych osobowych: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do organizacji i przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy licząc od daty ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w których dyrektor jednostki ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Po upływie tego terminu wszystkie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. MZGM nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.
  7. Posiada Pani/ Pan prawo do: żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  8. Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy o pracę.
  10. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  11. Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

 

                                                                         Dyrektor

                                                                                  Mieszkaniowego Zasobu

                                                                                   Gminy Miejskiej  Chodzież

 

                                                                                     /-/ Iwona Szmyt

Informacje

Liczba wyświetleń: 239
Utworzono dnia: 08.12.2021
Dokument wprowadził:
Marta Michałek
Dokument wytworzył:
Marta Michałek

Historia publikacji

  • 20.12.2021 08:13, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór - podinspektor ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych
  • 08.12.2021 14:40, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór - podinspektor ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych
  • 08.12.2021 14:39, Administrator
    Dodanie załącznika: nabór - podinspektor ds. eksploatacji i obsługi wspólnot mieszkaniowych