Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież

Młyńska 3, 64-800 Chodzież

 

Nabór - stanowisko ds. administracyjnych

Chodzież, 01.07.2021r.

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r, o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1282 ze zm.) Dyrektor Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież ogłasza nabór kandydatów na:

STANOWISKO  DS. ADMINISTRACYJNYCH

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. ukończony 18 rok życia,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiada nieposzlakowaną opinię,
  6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie obowiązków na określonym stanowisku pracy,
  7. wykształcenie wyższe.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  3. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych,
  4. biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz pakietu biurowego MS Office.
  1. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
  1. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy oraz działania pod presją czasu,
  2. systematyczność, obowiązkowość, samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. wysoka kultura osobista.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. Prowadzenie ogółu spraw kadrowych, w tym :
  1. wykonywanie czynności związanych z naborem i zatrudnianiem pracowników oraz  ustaniem stosunku pracy,
  2. prowadzenie akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowniczej,
  3. obsługa programu kadrowego,
  4. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych związanych ze stosunkiem pracy,
  5. sporządzanie planu urlopów i kontrola przestrzegania, rozliczanie czasu pracy pracowników,
  6. przygotowanie dokumentów i koordynowanie prac dotyczących ocen kwalifikacyjnych pracowników,
  7. opracowywanie planów szkoleń oraz organizowanie szkoleń pracowników,
  8. koordynowanie spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników,
  9. organizowanie stażów i praktyk,
  10. prowadzenie całokształtu zagadnień związanych ze sprawami socjalnymi pracowników,
  11. sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  1. Prowadzenie obsługi zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
  1. Prowadzenie obsługi administracyjno – gospodarczej, w tym:
  1. obsługa  sekretariatu, przyjmowanie interesantów i organizowanie spotkań,
  2. obsługa centrali telefonicznej i korespondencji elektronicznej, nadzór nad funkcjonowaniem i modyfikacją oraz aktualizacją strony internetowej MZGM oraz BIP, koordynowanie procesu administrowania siecią komputerową jednostki, współpraca z informatykiem,
  3. prowadzenie rejestru pism wpływających i wychodzących oraz innych spraw kancelaryjnych,
  4. zaopatrzenie jednostki w meble i środki techniczne oraz materiały biurowe,
  5. nadzór nad utrzymaniem bezpieczeństwa, porządku i czystości w pomieszczeniach jednostki oraz w jego otoczeniu.
  1. Koordynowanie zadań w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem ochrony danych osobowych.
  2. Prowadzeniem składnicy akt i dokumentacji archiwalnej.
  3. Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych, w szczególności,
  1. przygotowywanie pism i dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami w sprawie zamówień publicznych,
  2. prowadzenie ewidencji umów i rejestrów zamówień publicznych,
  3. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.
  1. Wykonywanie funkcji koordynatora kontroli zarządczej.
  2. Wykonywanie funkcji koordynatora ds. dostępności.
  3. Wykonywanie innych zadań na polecenie Dyrektora.
  1. Warunki pracy:
  1. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
  2. Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2021r.,
  3. Miejsce pracy: siedziba MZGM, ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież,
  4. Praca w siedzibie i na terenie administrowanym przez MZGM,
  5. Praca przy komputerze powyżej 6 godz. dziennie,
  6. Rodzaj umowy: umowa na czas określony.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
  2. własnoręcznie podpisane CV,
  3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
  6. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  2. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowanej opinii,
  4. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby  naboru na ww. stanowisko.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych /tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn.zm./”.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
  1. wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w siedzibie Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież; ul. Młyńska 3; 64-800 Chodzież- w sekretariacie lub przesłać pocztą na ww. adres,
  2. dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie MZGM lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia: „Nabór na stanowisko ds. administracyjnych”,
  3. dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 lipca 2021r. do godz. 14:00,
  4. o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów do jednostki,
  5. aplikacje przesłane w formie elektronicznej oraz poza ogłoszeniem - nie będą rozpatrywane,
  6. MZGM zastrzega sobie możliwość kontaktowania się telefonicznie tylko z osobami, które spełniają wymagania formalne - w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty upływu terminu do składania dokumentów,
  7. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej jednostki oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MZGM,

pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 3 miesięcy licząc od daty ogłoszenia informacji o wyniku naboru. Po upływie tego terminu wszystkie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. MZGM nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, zgodnie z wymogiem ustawowym. Nie podanie wymaganych danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w naborze, zawarcia stosunku pracy lub nieskorzystanie z przysługujących uprawnień – jeśli podanie danych warunkuje ustalenie tych uprawnień.

  1. Administratorem danych osobowych jest Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież - siedziba: 64-800 Chodzież, ul. Młyńska 3.
  2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: sekretariat@mzgm.chodziez.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@mzgm.chodziez.pl
  4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procedury naboru, na podstawie dobrowolnej i świadomej zgody. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 7 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz c RODO.
  5. Podane dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie obowiązującego prawa.
  6. Okres przechowywania danych osobowych: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do organizacji i przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze (z uwzględnieniem 3 miesięcy licząc od daty ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w których dyrektor jednostki ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Po upływie tego terminu wszystkie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. MZGM nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.

  1. Posiada Pani/ Pan prawo do: żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  2. Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy o pracę.
  4. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  5. Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

Dyrektor

Mieszkaniowego Zasobu

Gminy Miejskiej  Chodzież

 

/-/ Iwona Szmyt

Załączniki:

Nabór - stanowisko ds. administracyjnych

Utworzono dnia 01.07.2021, 12:14

Informacje

Liczba wyświetleń: 358
Utworzono dnia: 01.07.2021
Dokument wprowadził:
Dominika Maćkowiak
Dokument opublikował:
Dominika Maćkowiak
Dokument wytworzył:
Dominika Maćkowiak

Historia publikacji

  • 01.07.2021 12:21, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór - stanowisko ds. administracyjnych
  • 01.07.2021 12:14, Administrator
    Dodanie załącznika: Nabór - stanowisko ds. administracyjnych
  • 01.07.2021 12:13, Administrator
    Dodanie dokumentu: Nabór - stanowisko ds. administracyjnych