Zarządzenie nr 13/2021
ZARZĄDZENIE NR 13/2021
Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież
z dnia 31 maja 2021r.
w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowych powoływanych przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież
Na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1. 1. Ustala się regulamin pracy komisji przetargowej obejmujący organizację i tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej, powoływanej przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież do przygotowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Regulamin, o którym mowa w ust. 1 obowiązuje wszystkie komisje przetargowe powołane przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież odrębnymi zarządzeniami.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 4/2015 Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z dnia 26 marca 2015r. w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowych powoływanych przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor
Mieszkaniowego Zasobu
Gminy Miejskiej Chodzież
/-/ Iwona Szmyt
Informacje
Dominika Maćkowiak
Dominika Maćkowiak
Dominika Maćkowiak