Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież

Młyńska 3, 64-800 Chodzież

 

Zarządzenie nr 13/2021

ZARZĄDZENIE NR 13/2021

Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież

z dnia 31 maja 2021r.

 

w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowych powoływanych przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież

 

 

Na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1. 1. Ustala się regulamin pracy komisji przetargowej obejmujący organizację i tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej, powoływanej przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież do przygotowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Regulamin, o którym mowa w ust. 1 obowiązuje wszystkie komisje przetargowe powołane przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież odrębnymi zarządzeniami.

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 4/2015 Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z dnia 26 marca 2015r. w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowych powoływanych przez Dyrektora Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Dyrektor

Mieszkaniowego Zasobu

Gminy Miejskiej  Chodzież

 

/-/ Iwona Szmyt

Załączniki:

Zarządzenie nr 13/2021

Utworzono dnia 18.06.2021, 10:22

Informacje

Liczba wyświetleń: 169
Utworzono dnia: 18.06.2021
Dokument wprowadził:
Dominika Maćkowiak
Dokument opublikował:
Dominika Maćkowiak
Dokument wytworzył:
Dominika Maćkowiak

Historia publikacji

  • 18.06.2021 10:22, Administrator
    Dodanie załącznika: Zarządzenie nr 13/2021
  • 18.06.2021 10:22, Administrator
    Dodanie dokumentu: Zarządzenie nr 13/2021